motywację konsumentów do zakupów danego produktu,
premiowanie dystrybutorów, hurtowników za określone poziomy sprzedaży,
nagradzanie największych partnerów, kontrahentów i klientów za dotychczasową współpracę
Typy akcji, w których stosowane są bony:
programy lojalnościowe
akcje sprzedaży premiowej
loterie
Zalety bonów TravelPass dla firmy:
oszczędzają firmie problemów organizacyj-
nych, a nagrodzonym dają nieograniczony wybór rodzaju, czasu i miejsca realizacji
wycieczki i weekendy w SPA to nagrody gwarantujące powodzenie akcji
nominały dopasowane do potrzeb akcji
Dzięki bonom TravelPass możesz ufundować:
dowolną wycieczkę zagraniczną: m.in. do Egiptu, Grecji, Turcji, do Tajlandii, na Bali i wiele innych
narciarski wypad w Alpy
weekend w którejś z europejskich stolic
a także:
pobyt w jednym z kilkudziesięciu hoteli SPA w Polsce
możliwość relaksu w salonach DaySPA największych miastach w Polsce
Zobacz wszystkie bony TravelPass.