img img
img img
Aktualności

Praca

 

Jesteśmy jednym z czołowych dostawców świadczeń pozapłacowych wykorzystywanych przez firmy do motywacji pracowników. W związku z wprowadzeniem na rynek kompleksowego systemu  kafeteryjnego, poszukujemy osoby na stanowisko:     

 

Manager zarządzający systemem kafeteryjnym

Miejsce pracy: Wrocław

 

Zakres obowiązków:

 

  • Zarządzanie kompleksowym systemem świadczeń pozapłacowych
  • Badanie potrzeb klientów i doradztwo merytoryczne przy wdrożeniach systemu u klientów
  • Pozyskiwanie nowych partnerów (dostawców usług) do współpracy
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem dedykowanym do obsługi klientów systemu
  • Merytoryczna promocja rozwiązania - udział w konferencjach, sympozjach, artykuły prasowe

Od kandydatów oczekujemy:

 

  • Wiedzy na temat funkcjonowania systemów świadczeń pozapłacowych w firmach i znajomości rynku dostawców usług z tego obszaru
  • Doświadczenia w projektowaniu, budowaniu i wdrażaniu systemów świadczeń pozapłacowych lub w samodzielnej realizacji innych, całościowych projektów w obszarze HR
  • Przynajmniej 2-3 lat doświadczenia w dziale HR, na stanowisku menedżerskim (mile widziane doświadczenie w obszarze Compensation&benefits) lub w firmie konsultingowej zajmującej się doradztwem w zakresie systemów wynagrodzeń/ motywacji pracowników
  • Umiejętności analitycznego i innowacyjnego myślenia, zdolności interpersonalnych, nastawienia na cel i samodzielności działania

Oferujemy:

 

  • Możliwość rozwoju unikalnego na polskim rynku produktu z obszaru HRM
  • Samodzielne stanowisko pracy i realny wpływ na rozwój firmy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

 

 

Oferty  wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych  prosimy kierować na adres: praca@mybenefit.pl

 

 

 

 Manager sprzedaży produktów HR

   Miejsce pracy: Wrocław

 

Zakres obowiązków:

• Badanie potrzeb klientów i doradzanie przy wyborze produktów firmy
• Pozyskiwanie klientów, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert i umów

• Budowanie długotrwałych relacji z klientami

• Promowanie produktów i rozwiązań na konferencjach, sympozjach, w artykułach prasowych 

• Śledzenie trendów w motywowaniu pozapłacowym i zmian prawa w tym zakresie  

 

Od kandydatów oczekujemy:

• Co najmniej 2-letniego doświadczenia w sprzedaży w segmencie B2B

  (mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów kierowanych do działów HR)
• Motywacji do zostania ekspertem w swojej dziedzinie i umiejętności doradzania klientom

• Umiejętności analitycznego i innowacyjnego myślenia, zdolności interpersonalnych,

  nastawienia na cel i samodzielności działania

• Znajomości j. angielskiego

• Mile widziana wiedza z zakresu systemów motywacyjnych/pozapłacowych

 

Oferujemy:

• Interesującą pracę w dynamicznej, szybko rozwijającej się firmie

• Możliwość wprowadzania na rynek nowatorskich rozwiązań

• Samodzielne stanowisko pracy i realny wpływ na rozwój firmy

• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników

 

Oferty  wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych  prosimy kierować na adres: praca@mybenefit.pl