Jesteśmy jednym z czołowych dostawców świadczeń pozapłacowych wykorzystywanych przez firmy do motywacji pracowników. W związku z wprowadzeniem na rynek kompleksowego systemu kafeteryjnego, poszukujemy osoby na stanowisko:
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
Od kandydatów oczekujemy:
Oferty wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych prosimy kierować na adres: praca@mybenefit.pl
Zakres obowiązków:
• Badanie potrzeb klientów i doradzanie przy wyborze produktów firmy
• Pozyskiwanie klientów, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert i umów
• Budowanie długotrwałych relacji z klientami
• Promowanie produktów i rozwiązań na konferencjach, sympozjach, w artykułach prasowych
• Śledzenie trendów w motywowaniu pozapłacowym i zmian prawa w tym zakresie
Od kandydatów oczekujemy:
• Co najmniej 2-letniego doświadczenia w sprzedaży w segmencie B2B
(mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów kierowanych do działów HR)
• Motywacji do zostania ekspertem w swojej dziedzinie i umiejętności doradzania klientom
• Umiejętności analitycznego i innowacyjnego myślenia, zdolności interpersonalnych,
nastawienia na cel i samodzielności działania
• Znajomości j. angielskiego
• Mile widziana wiedza z zakresu systemów motywacyjnych/pozapłacowych
Oferujemy:
• Interesującą pracę w dynamicznej, szybko rozwijającej się firmie
• Możliwość wprowadzania na rynek nowatorskich rozwiązań
• Samodzielne stanowisko pracy i realny wpływ na rozwój firmy
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
Oferty wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych prosimy kierować na adres: praca@mybenefit.pl