img img
img img
Aktualności
2015-10-21
JEDEN BON, WIELE MOŻLIWOŚCI… więcej
Klienci

Zasady realizacji - wypoczynek zagraniczny

 << powrót

 

Bony TravelPass Premium można zrealizować na zakup dowolnej wycieczki lub biletu lotniczego dostępnych w biurze podróży Travelplanet.pl SA. Można je także zrealizować na zakup usługi hotelowej - zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie www.hotele24.pl


Ogólne informacje o bonach

  • Do daty ważności umieszczonej na bonie należy zarezerwować i opłacić bonami usługę. Wycieczka, przelot lub pobyt w hotelu może się odbyć później.

  • Jeśli wybrana przez Ciebie usługa będzie droższa niż wartość bonów różnicę możesz dopłacić gotówką, przelewem bądź kartą.

  • Jeśli bony mają większą wartość różnicę będziesz mógł wykorzystać przy zakupie kolejnej usługi w okresie, w jakim ważne były bony - otrzymasz bon zwrotny na wartość różnicy (do późniejszego wykorzystania tylko w Travelplanet.pl).

  • Bony mogą zostać zrealizowane na zakup usług dla jednej lub wielu osób.


Bony możesz zrealizować na II sposoby:

I. W oddziałach Travelplanet.pl
Mieszczą się one w galeriach handlowych w największych miastach. Ich adresy znajdują się na www.travelplanet.pl/pok.
Realizując bony w oddziale Travelplanet.pl wszystkie formalności można załatwić na miejscu.

II. Dzwoniąc do konsultantów Call Center
Procedura realizacji:

1. Przejrzyj oferty: wycieczki na www.travelplanet.pl, bilety lotnicze na www.aero.pl i hotele - postępuj zgodnie z procedurą opisaną na www.hotele24.pl
2. Zadzwoń:

  • wycieczki: 801 400 600
  • bilety lotnicze: 801 470 502
  • hotele: 71 371 49 49

3. Podczas dokonywania rezerwacji telefonicznej poinformuj pracownika Travelplanet.pl o płatności bonami TravelPass Premium.
4. Po wybraniu konkretnej usługi otrzymasz od konsultanta e-mailem lub faksem formularz dotyczący płatności Bonami, oraz ewentualnie, w zależności od wybranej usługi, także dokumenty rezerwacyjne.
5. Podpisz dokumenty i odeślij je e-mailem lub faksem wraz ze skanem (kopią) Bonów na adres lub numer podany przez konsultanta.
6. Następnie należy rozdzielić Bony wzdłuż perforacji i przesłać listem poleconym bądź kurierem odcinki opisane jako dla MyBenefit Sp. z o.o./dla emitenta na adres: Travelplanet.pl SA, ul. Ostrowskiego 9, 53-238 Wrocław w terminie wyznaczonym przez konsultanta.
7. Proszę zachować dla siebie odcinki opisane jako dla Akceptanta.
8. Informacje o dalszej procedurze otrzymasz od konsultanta.
9. Po otrzymaniu przez Travelplanet.pl SA oryginałów bonów wycieczka, bilet lotniczy lub rezerwacja hotelowa (w zależności od tego co wybierzesz) jest opłacona.

 

Otrzymasz:
Wycieczki: potwierdzenie rezerwacji lub voucher podróżny, z którymi zgłosisz się na lotnisku, lub w wybranej kwaterze.
Bilety lotnicze: papierowy lub elektroniczny bilet lotniczy.
Hotele: elektroniczny voucher rezerwacji hotelowej.

  << powrót