img img
img img
Aktualności
Klienci

Zasady realizacji - hotele SPA, pensjonaty i salony SPA

  << powrót

Bony TravelPass Premium można zrealizować na ofertę:

 

bullet Zobacz listę wszystkich obiektów

 

W tym zakresie realizacja bonów TravelPass Premium odbywa się na takich samych zasadach jak bonów TravelPass Spa. 

Bony można zrealizować na pełną ofertę obiektów, a zatem na noclegi, wyżywienie, zabiegi kosmetyczne oraz SPA, a także na pakiety i oferty promocyjne. (Możliwe są pojedyncze wyłączenia o czym informuje prezentacja Akceptanta). Dodatkowo, TravelPass z wybranymi obiektami przygotowuje czasowe promocje dostępne wyłącznie dla posiadaczy bonów. Obiekty te są wyróżnione logo promocji umieszczonym przy ich opisie na liście Akceptantów.
Bonów nie można zrealizować na zakup alkoholu.

 

Procedura realizacji bonów:

1.   Wybierz obiekt.
2.   Po wybraniu obiektu zarezerwuj pobyt lub wizytę telefonicznie lub e-mailowo. Poinformuj pracownika
      obiektu o płatności bonami TravelPass Premium.
3.   Usługi obiektów sprzedawane są w ramach wolnych miejsc.
4.   W przypadku rezerwacji pobytu w hotelu lub pensjonacie pracownicy obiektu mogą poprosić o wpłatę
      zaliczki w wysokości do 30% wartości rezerwacji lub o podanie numeru karty kredytowej w celu
      zablokowania środków. Zaliczkę można zapłacić przelewem lub bonami.
5.   W przypadku płatności zaliczki przelewem zostanie ona rozliczona i ewentualnie zwrócona
      po przyjeździe do hotelu i dokonaniu płatności bonami.
6.   Płacąc zaliczkę bonami prześlij je kurierem lub listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres wskazany przez obiekt.
7.   Meldując się w hotelu okaż w recepcji bony.
8.   Bonami nie można płacić za alkohol.
9.   Zrealizowane bony zostaw w obiekcie.
10. Do bonów można dopłacać gotówką lub kartą.
11. Nie ma możliwości wypłacenia reszty w gotówce, ani w jakiejkolwiek innej postaci, jeśli wartość
      kupowanych usług jest mniejsza niż wartość bonów.


Uwaga!

Bonami należy zapłacić (przedstawić je w recepcji do płatności) najpóźniej w ostatnim dniu ich ważności. Data ważności każdego bonu jest umieszczona na jego awersie. Bony przeterminowane nie zostaną przyjęte.

 << powrót